
|
Im back!
Saturday, April 16, 2011 | 0Cupcake mengomen
Hey2! Sori da lama tk check my blog.Im really busy sampai tkder time nk uat my hobby.Schedule really tight! hehe! I got new job.Its at pizza hut.haha!Gerek ah keja situ,tk mcm my previous work.Too serious! bnyk sngt masalah nk kena hadapi.haiiish! What to do! Skrg I really need off for settle things yg belum agi settle.I neeed to go to my previous work.ada hal! Then gi skolah lama agi.haiiish! apa nk jadi? hahaha! I knw dat i look happy.hehe! psl I feel good when working at here.Love to laugh.Senang bergaul! haha! Tapi my parent tk suke sngt when i bergaul dgn budk2 kerja tapi I just buat bodoh je.Malas nk layan! I need a friends to cheer me up! Dorang nmpk je mcm gangster tapi dorang baik hati.understand people,katekn.hehe! Okay uh,da pukul 3.12am..Nk tgok tv then tido.Sok keja agi..Kerja lagi baik dari duduk umah.Kerja dpt duit.bleh beli apa yg i nk.then tolong parent.Ckp psl parent.I don't know why they tknk bual dgn me.haiish! sedih! tkder org tahu my feeling right now.I just make myself to cheer me up! hehe! Bye2! takecare! Good Night! (: |
Peace^ ^V
Scream
Credits
|