
|
Tuesday, January 17, 2012 | 0Cupcake mengomen
Morning... What a day.. Having flu.. Headache.. Fvr non-stop.. Why this happen to me.. Actually I read one of this magazine.. Hmm... I like to read.. It's really put in minds.. Like me share this with u guys... Okay eh.. Dengar eh... Fikirkn eh.. Allah memberikan kite dua tangan untk APA.. Dua kaki... Dua Mata... Dua telinga... Itu semua untk melihat,mendengar,berjalan Dan pegang.... Tapi mengapa allh memberikan kite satu hati.. Nak tahu mengapa... Kerana lagi satu hati ADA hati pada seseorang yg kite mencari... Itu adalah cinta sejati.. Bestkn.. Hehehe.. I really like it tau.. Hmm... Okay I knw it's lame.. HahAha. Actually I tk keja agi.. I nk sekolah je.. Best sey tgok drng keja... Fuhh... Ya I knw my schooling time it's over.. But we can continue if we want... Tapi it's seem my mum is really curious abt me back in study.. I aslo dun know why.. I knw what it's the best for me.. Hmm... Entah lah... Okay uh.. Smlm kite tk cukup tdo... Kite nk tdo.. Ngatuk... Pening gile ni.. Haish... APA nak jadi uh... :"( hope u guys enjoy ur day today.Kay.. Insya'allh I will back tml... |
Peace^ ^V
Scream
Credits
|