
|
Why this happen?
Friday, May 18, 2012 | 0Cupcake mengomen
Again!!!!! My family dun want talk with me.. psl dorang bingt just small matter...I paling tk uke people kpo my life tau.. Konon nyer nk me jdi baik.. atau ajar me baik.. hey! I tahu mana baik n jahat.. korang tk perlu ajar ku.. korang g ajar anak2 korang yg da salah jln tu.. Anak sendiri tk teratur.. kpo nk atur hidup aku.. psl korang my family marah gile sngt nan aku.. Suke hati lah. Aku nk keja fulltime atau parttime. Nk tahu knapa tk? Psl aku ni masih muda. umur 18tahun.. Masih ada life.. full time tu,nnti bile ku da ready lah..Beh nk ada mataer,suke hati lah.. ku nk ad mataer ke tk? dari kecil smpai skrg aku ikut kata korang. skrg its time for me decide my own.. U knw.. Baik2 aku da bahagia nan family ku. korang hancurkn. Stop lah talking abt me.. I paling benci org yg suke kpo2 tau... Aku da minta maaf kat ibu tpi Ibu tetap marah kt ku.. Dengan tibe2..Aku suke termenung krana aku sedih..Knapa hdup aku mcm ni? Knape? tlng la..Silent cry is really hurt for me,u knw. I think im too nice with people dats y people pijak my kpala.. pfftt.. I think No More good with people.. haisss.. Tolong lah.. this is my life.. Jgn kpo hdup org... Haiiiisssss... |
Peace^ ^V
Scream
Credits
|